Belépés

Eszközeink

R-26SU Góbé

HA-5541, HA-5507

 

IS-28B2

HA-5006

CIMG0012   CIMG00072
Magyar gyártmányú, fémépítésű és vászonborítású, két egymás mögötti üléses kiképző repülőgép. A kabintető egyrészes, oldalra nyílik. Futóműve nem behúzható, torziós rugózású. Súlypont és orrkioldója is van. Műszerfal csak az első ülésnél van. A hátsó ülés magasabban helyezkedik el, mint az első, így az oktató jól látja az első ülésnél elhelyezett műszereket.  

Román gyártmányú, teljesen fémépítésű, két egymás mögötti üléses kiképző és gyakorló teljesítménygép.   Ívelőlappal van ellátva, amely öt fokozatban állítható (-1, 0, 1, 2, 3). A kabintető egyrészes, és oldalra nyílik. Félig behúzható, rugózott futőműje van. Súlypont és orrkioldója is van. Mindkét ülésnél található műszerfal, így kivállóan alkalmas műszerrepülő kiképzésre.

glider

 

 

SZD-30 Pirat

HA-4388

 

SZD-32A Foka-5

HA-4261

SNB12139   SNB12136
Lengyel gyártmányú, faépítésű és vászonborítású, egy üléses gyakorló teljesítménygép. A kabintető egyrészes, oldalra nyílik. Futóműve nem behúzható, nem rugózott. A kerékfék működtető karja a botkormanyra van szerelve. A kerékfék a kerékköpenyen surlódó fékszalagból áll. Külön kioldókészülékeket találunk a repülőgépen vontatásra és csőrlésre.  

Lengyel gyártmányú, faépítésű, egy üléses  teljesítménygép. A kabintető egyrészes, előre tolva nyílik. Futóműve nem behúzható, nem rugózott. A kerékfék működtető karja a botkormanyra van szerelve. Egyetlen kioldókészülékeket találunk a repülőgépen vontatásra és csőrlésre.

 

glider

 

 

IS-29D2

HA-4443

 

Grob G-102 Astir CS

HA-3457

CIMG00463   SNB12456

Román gyártmányú, teljesen fémépítésű együléses teljesítménygép. Szárny kétrészes, egyfőtartós. Öt fokozatban állítható ívelőlappal rendelkezik. A féklapok csak felfelé nyílnak. Csak súlypont kioldója van, automata kioldású.

 

Együléses sport és teljesítmény vitorlázógép,  üvegszálas kompozit anyagból készült, T-vezérsíkkal. Standard osztályú repülőgép, melynek nagy szárnyfelülete jó vezetési tulajdonságokat biztosít.

glider

 

 

PIK-20D

HA-4408

 

 

SNB17356    
A FAI 15 méteres rohanó géposztályba tervezték a típust, mely üveg- és       szénszálas műanyagból épült, vízballaszttal és behúzható futóművel. Az eredeti változaton       90 fokos szögben kitéríthető ívelőlap volt a leszálláshoz. A "B" variánsnál összekötötték      az ívelőlap mozgatását a csűrőkormányokéval és nagyobb víztartályokkal látták el a gépeket.       A szénszálas műanyag szerkezeti elemek e típusnál jelentek meg először a vitorlázórepülő-       építés történetében, először opcióként, később szériában. A Pik-20D változatot Schemmpp-Hirth       féklapokkal és a teljes fesztávon végigmenő, +16-tól -12 fokig kitéríthető ívelőlapokkal       szerelték fel.  

 

 glider

 

 

 

PZL-101A Gawron

HA-SBG

 

Hercules H4

 

SNB17397   2006.12.23 026
Magyar néven "Holló", a magyar mezőgazdasági repülés egyik meghatározó típusa volt 1959 -től. Alkalmanként vitorlázó gépeket is vontattak, a sportrepülésben azonban csak 1967-ben rendszeresítette őket az MHSZ. Néhány példányt a mai napig használnak vitorlázó repülőgépek vontatására.  

Hamarosan

 glider

 

 

 

Peugeot Expert

 

 

Mitsubishi Pajero

P9090205a   DSC06612
Hamarosan  

Hamarosan

 glider

 

 

 

Szállítókocsi 

 

 DSCF0201
Hamarosan 

 

Kedves Látogató!

 

Weblapunk fejlesztés alatt áll! Kérünk látogass vissza pár nap múlva!

Köszönjük a türelmet!

under construction

Időjárás térképek

Felhőkép

Hőtérkép

Széltérkép

Adatok

 

Adószám:
18810309-1-15

 

Számlaszám:
10700048-66641577-51100005

Látogatottság

Ma12
Ezen a héten100
Ebben a hónapban336
Összesen45971

Repülőorvos

ENT20Doctor20Male

Dr. Gáspár Etele

4090 Polgár, Városkert u. 8.
etegaspar@gmail.com

Bejelentkezés:
+3630/320-0849